Hjortevildt
Fra : Craner

Dato : 30-10-09 08:09

I området omkring linderum/ Sindal på Burskovvej i Nordjylland, mødte jeg
for nogen tid siden, en kronkalv løbe over vejen. Jeg var lidt i tvivl om
det var en kronkalv.(den var ikke ret stor, men lignede en kronkalv)
I går samme sted, så jeg så i et læhegn muligvis den samme hjort, sammen med
4 andre i samme størrelse og farve, Men der var også 2 større dyr i flokken
som var næsten hvide på hele kroppen. jeg tog et billede, men det var for
langt ude, til at det hjalp mig noget.
Er der nogen der har et bud på hvad det er jeg har set.
Jeg vil gerne prøve at sende jeg billedet, hvis det er muligt.

Poul Jacobsen

Fra : PN

Dato : 02-11-09 06:40

Hej Craner

Hvis der er hvide dyr imellem er det sandsynligt at det er dådyr, og det
kunne størelsen også passe med.
hilsen
Preben

Fra : Craner

Dato : 04-11-09 08:28

"PN" <sauer200@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Craner
>
> Hvis der er hvide dyr imellem er det sandsynligt at det er dådyr, og det
> kunne størelsen også passe med.
> hilsen
> Preben

Dette svar har jeg også fået fra andre, så tak for hjælpen.

Poul>