Explorer7, & 8, reduceret skærmbillede.
Fra : jan t

Dato : 28-10-09 18:55

Jeg har et stykke tid haft et irriterende problem.

Ved besøg på hjemmesider (alle) fjernes ca 1 cm i bunden af
skærmbilledet, hver gang der klikkes på et link på hjemmesiden.

Efter 8 klik er der således taget 8 cm af bunden på skærmbilledet.
De 8 cm er blevet til hvidt "ingenting" under den synlig del af
skærmbilledet.

Billedet gendannes til fuld størrelse ved at trykke på minimer i øverste
højre
hjørne, og derefter gendanne billedet.

Dette gælder både Explorer 7 & 8, og med 15 & 22" skærm.

En Virusscanning (AVG) finder ingenting.

Er der nogen, der ved hvordan problemet løses?

m.v.h.

jan t

Fra : Tony

Dato : 01-11-09 22:34

"jan t" <jant@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dette gælder både Explorer 7 & 8, og med 15 & 22" skærm.
>
> En Virusscanning (AVG) finder ingenting.
>
> Er der nogen, der ved hvordan problemet løses?

gå i tools, og fjern avg security toolbar, og se om det skulle hjælpe på dit
problem.

Tony

Fra : jan t

Dato : 03-11-09 21:21

Tak til Tony.
Det var i dette tilfælde AVG værktøjslinien, der havde indbygget en knap
med "Google oversæt" der var skyld i problemet.
Da jeg fjernede værktøjslinien forsvandt problemet, og Browseren arbejder
i øvrigt også hurtigere.

m.v.h.

Jan t

Fra : Tony

Dato : 04-11-09 01:01

> [...]
> med "Google oversæt" der var skyld i problemet.
> Da jeg fjernede værktøjslinien forsvandt problemet, og Browseren arbejder

Velbekomme.

Jeg havde netop samme problem.

Tony