Drama på turen idag.
Fra : Pwh

Dato : 27-10-09 16:56

Ikke 100% hunderelevant

På lortestien (et smalt indhegnet stistykke) idag
mødte vi en af de lokale hundeluftere Hassan.
Han er en stor gut på ca 70 år som har kustigt ben,
alle hunde incl mine elsker bare den mand.
Han var ude med sit barnebarn i klapvogn og med
hans gamle labblanding Max på slæb.
Sludrede lidt med ham og gik videre,
et øjeblik senere kom der en cyklist med 200km/t imod os,
han undgik lige akkurat mine hunde, orkede ikke råbe efter ham.
Men jeg skulle lige se hvordan Hassan reagerede, han gav ham
et puf så han røg ind i hækken på fuld klampe, ikke pænt gjort
Nå, det ville han sgu nok ikke finde sig i tænkte jeg, og rigtigt nok
farede han hen til Hassan og gav ham et los.
Ok, så er det ikke sjovt mere, manden er trods alt invalid,
så jeg vendte om og kaldte hundene hen så vi stod som
backup hvis cyklisten skulle kamme helt over.
Han råbte og skreg lidt, noget jeg ikke helt kunne hører hvad var.
Men dampen gik af ham da Hassan tilbød ham nogle på gummerne og
jeg også stod der med mine køtere parat, så han fes af igen.

Hassan fortalte mig bagefter at det cykliste havde råbt som jeg ikke forstod
var at han havde truet med at stikke Hassan ned da han havde en kniv på sig.
Så set i bakspejlet kunne det værer gået grueligt galt,
dog tror jeg at jeg uanset om jeg havde hørt det med kniven havde blandet
mig alligevel, men nok været lidt mere obs på hvad cyklisten gjorde med hænderne.

OT
Hassans barnebarn beskyldte Angel for at bide ham i ansigtet,
det grinede vi en del over da det self bare var et saftigt kys hun gav ham

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 27-10-09 20:37

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hassans barnebarn beskyldte Angel for at bide ham i ansigtet,
> det grinede vi en del over da det self bare var et saftigt kys hun gav ham

Må have set ret sjovt ud da cykelisten stod af ..

Har selv set noget ligende dog var det på en cykelsti hvor der kom en
scooter farende .. en på MTB gav scooter køreren en skulder så han fortsatte
ind i en tjørne hæk

Fra : Pwh

Dato : 27-10-09 21:13

oz3bto, skrev:

> Må have set ret sjovt ud da cykelisten stod af ..

Ret sjovt.
Tror ikke det var hassans mening at han ligefrem skulle vælte,
men fordi han kørte så hurtigt røg han ned til tælling,
jeg ville nok også værer blevet muggen hvis jeg havde været cyklisten.

> Har selv set noget ligende dog var det på en cykelsti hvor der kom
> en scooter farende .. en på MTB gav scooter køreren en skulder så han
> fortsatte ind i en tjørne hæk

Jeg synes ikke det er ok at gører den slags, folk kan komme rigtigt galt afsted.
Men at se på at en ældre invalid mand evnt fik tæsk ville jeg nu alligevel
ikke stå model til, derfor vendte jeg om for at kunne gå imellem hvis det var.

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 27-10-09 15:33

On 27 Okt., 21:13, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:

> [...]
> ikke stå model til, derfor vendte jeg om for at kunne gå imellem hvis det var.

Moderne cyklister er meget aggresive. Og det er som at jo flere gear
de har på cyklen, jo mere aggressive er de. Har de derudover også
sponsormærker på er den helt gal.
Der har lige været en sag med en buschauffør i Århus der blev
overfaldet af en bidsk cyklist.
Vi må have mobiliseret Dansk Folkeparti til at komme med et
beslutningsforslag om at alle cyklister med mere end 10 gear på cyklen
skal være iført spændetrøje. Man kan vel få fremstillet spændetrøjer
med sponsorreklamer efterhånden som markedet opbygges.

Hilsen Kim

Fra : Torben

Dato : 27-10-09 23:46

On 27 Okt., 22:33, Kim Christensen <SLETTESnemo...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> med sponsorreklamer efterhånden som markedet opbygges.
>
> Hilsen Kim- Skjul tekst i anførselstegn -

LOL....

Bare se på John.. han er også en af de her vanvidscyklister med mere
end 10 gear der finder det tilfredsstillende at knokle sig ihjel på
diverse bjergstrækninger.. (-;

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 28-10-09 22:57

"Torben" <torbenager@gmail.com> skrev

Bare se på John.. han er også en af de her vanvidscyklister med mere
end 10 gear der finder det tilfredsstillende at knokle sig ihjel på
diverse bjergstrækninger.. (-;

*LOL* jeg har 20 gear på min så jeg må da være psykopatvanvidscyklist.
De eneste der prøver at vælte mig er løbske hunde, og så kommer der tempo på

--
Mvh-John
www.jp-web.dk

Fra : Torben

Dato : 29-10-09 03:24

On 28 Okt., 22:56, "jopa" <ad...@jp-web.invalid> wrote:
> [...]
> De eneste der prøver at vælte mig er løbske hunde, og så kommer der tempo på

Ja, der kan du bare se.. du burde nøjes med en original gammel
herretrædecikel uden gear! (-;
- Så havde hundene en chanse ..

Mvh. Marie