Office 2007 Home and Student prøveversion ~
Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 28-10-09 22:00

Jeg har en maskine (WinXP) med Office 2003, hvor Outlook bliver brugt
til at læse mail.

Vi vil gerne tjekke Office 2007 Home and Student ud, og har fundet
en prøveversion hos Microsoft. Men ... den version har jo ikke Outlook,
og vi er lidt nervøse for hvad der kan ske hvis man indstallerer
prøveversionen (og måske engang en fuld version) oven på Office 2003.

Er der nogen der har prøvet det?
Kan man blive ved med at bruge Outlook 2003 selv med Office 2007 H&S?

/L
--
Lasse Reichstein Holst Nielsen

Fra : jonne

Dato : 02-11-09 19:52

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn.unread@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Er der nogen der har prøvet det?
> Kan man blive ved med at bruge Outlook 2003 selv med Office 2007 H&S?

Ja det kan man godt.

du kan også selv bestemme om du vil beholde hele Office 2003 sammen med
Office 2007

JB

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 04-11-09 06:54

"jonne" <no@xxxxxxx.com> writes:

> "Lasse Reichstein Nielsen" <lrn.unread@gmail.com> skrev i meddelelsen
>>

> Ja det kan man godt.
>
> du kan også selv bestemme om du vil beholde hele Office 2003 sammen
> med Office 2007

Tak for det, så vil jeg vove springet :)
/L
--
Lasse Reichstein Holst Nielsen