Danske Telecoms konkurs
Fra : Helge S

Dato : 28-10-09 20:32

Danske Telecom er gået konkurs, og de skylder mig penge. Er der andre her i
samme situation?
M.v.h.
Helge Søgaard

Fra : W@

Dato : 28-10-09 20:58

Helge S tastede følgende:
> Danske Telecom er gået konkurs, og de skylder mig penge. Er der andre her i
> samme situation?
> M.v.h.
> Helge Søgaard

Mig bekendt er Danske Telecom blevet overtaget af ELRO
http://www.elro.dk/elro.asp?m=2&s=nyheder.htm

--
Når et menneske er ramt af en vildfarelse, kalder man det vanvid.
Når en hel gruppe mennesker er ramt af en vildfarelse, kalder man det

Fra : Helge S

Dato : 30-10-09 11:46

"W@" <nope@invalid> skrev i en meddelelse
> Helge S tastede følgende:
>
> Mig bekendt er Danske Telecom blevet overtaget af ELRO
> http://www.elro.dk/elro.asp?m=2&s=nyheder.htm

Ja, ELRO har overtaget konkursboet, og det gør det muligvis svært for
kunderne at få deres penge tilbage. Jeg har prøve i to måneder. Det fremgår
for øvrigt ikke af Danske Telecom hjemmeside, at de har opgivet Wimaxx.
Tværtimod kan melde sig som ny kunde. Det må være risikabelt?