taletidskort i Indien
Fra : perfa

Dato : 25-10-09 15:29

Vi skal til Sydindien Bangalore Kochi ...
Smart ville det være, hvis vi kunne have 2 mobiler med taletidskort
til brug ved aftaler, blive væk osv.
Hvordan med simcard, prepaid cards - nogen erfaringer, forslag?
Prisleje?

mvh per

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-10-09 21:14

"perfa" <pfa.alle@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til brug ved aftaler, blive væk osv.
> Hvordan med simcard, prepaid cards - nogen erfaringer, forslag?

http://www.prepaidgsm.net/en/india.html

Claus

Fra : perfa

Dato : 27-10-09 16:01

On 27 Okt., 21:13, "Claus E Beyer" <ceb.n...@gmail.com> wrote:

> http://www.prepaidgsm.net/en/india.html
>
> Claus

Tak for dit svar.
Jeg kan ikke finde nogen information i dit link om hvordan det
forholder sig med SIM-kort, om de skal købes særskilt og i så fald
hvor og hvordan.

Det synes at være forbundet med betydelige bureaukratiske
forhindringer at benytte sig af Prepaid Cards! :-|

mvh per