mailhotel
Fra : jr

Dato : 23-10-09 18:08

hej
jeg har pt. internet hos telenor + en hjemmeside hos unoeuro, men jeg kunne
godt tænke mig at have min mailadresse fast på et mailhotel så jeg er
uafhængig af diverse udbydere.

hvilket hotel kan i anbefale.
jeg har ikke de store krav:

det skal være stabilt
1-5 mailadresser
pris ca. 200-300,- kr. pr. år

mvh
jan

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-10-09 18:25

On Fri, 23 Oct 2009 19:08:15 +0200, "jr" <jr@nonet.dk> wrote:

> jeg har pt. internet hos telenor + en hjemmeside hos unoeuro, men jeg kunne
> godt tænke mig at have min mailadresse fast på et mailhotel så jeg er
> uafhængig af diverse udbydere.

Hvorfor bruger du ikke bare mail i forbindelse med dit nuværende
webhotel?

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : jr

Dato : 23-10-09 18:36

Asbjorn Hojmark wrote:

> Hvorfor bruger du ikke bare mail i forbindelse med dit nuværende
> webhotel?
>
> -A
jeg bruger ikke min hjemmeside ret meget og er lidt i tvivl om jeg vil
beholde den, derfor vil jeg gerne have en mail jeg kan bruge uanset hvad jeg
beslutter ang. internetudbyder og hjemmeside.

jan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-10-09 20:00

jr skrev:

> jeg bruger ikke min hjemmeside ret meget og er lidt i tvivl om jeg vil
> beholde den, derfor vil jeg gerne have en mail jeg kan bruge uanset hvad jeg
> beslutter ang. internetudbyder og hjemmeside.

Du kan holde helt op med at bruge din hjemmeside og alligevel
benytte mailserveren.

Hvis du flytter domænet til et andet hotel, skal du blot oprette
de samme mailadresser igen på den nye server.

--
Bertel

Fra : jr

Dato : 24-10-09 09:42

Bertel Lund Hansen wrote:

> Du kan holde helt op med at bruge din hjemmeside og alligevel
> benytte mailserveren.
>
> Hvis du flytter domænet til et andet hotel, skal du blot oprette
> de samme mailadresser igen på den nye server.

jeg takker mange gange for svarene.

mvh
jan

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 23-10-09 21:19

jr skrev:

> hvilket hotel kan i anbefale.
> jeg har ikke de store krav:
>
> det skal være stabilt
> 1-5 mailadresser
> pris ca. 200-300,- kr. pr. år

Køb dit eget domæne og lad Google/Gmail stå for maildelen, det koster
i omegnen af 63 kr/Ã¥r.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Anders Majland

Dato : 25-10-09 16:52

> hvilket hotel kan i anbefale.

Jeg har brugt mxhotel.dk i nogle år og har ikke noget at udsætte på
løsningen.

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk