Jesus Christ Vampire Hunter
Fra : Optimus Prime

Dato : 22-10-09 07:37

Nogen der har set den?

Sad og så den igår, vidste ikke rigtig om jeg skulle grine elller græde...
Totalt elendigt skuespil og effekter + kampscener, som (med vilje?) er
totalt ringe... Men selve ideen til historien er sgu sjov og der er
masser af gode ideer, sjove indfald og flade one-liners...

Den er hermed anbefalet til de som søger den slags

Fra : Peter Heide

Dato : 22-10-09 20:23

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> af gode ideer, sjove indfald og flade one-liners...
>
> Den er hermed anbefalet til de som søger den slags

Har ikke set den og gider heller ikke. Instruktøren gør sig i elendige film.
Og denne hér ligner noget han gerne vil have skal ende some en
....urgh...kultfilm. Alt er lavet dårligt *med vilje*; for der er nemlig
penge i rigtigt ægte trash og det er den film ihverttilfælde ikke.

Prøv at check Manos, The Hands of Fate fra 1966, een af skuespillerne begik
selvmord et halvt år efter filmens premiere, så dårlig var ( og er) den

Dårlig joke, jeg ved det. Men han begik sgu' selvmord.

Fra : Kim2000

Dato : 22-10-09 20:30

"Peter Heide" <salute@TPB.se> skrev i meddelelsen

> [...]
> den
>
> Dårlig joke, jeg ved det. Men han begik sgu' selvmord.

Den kan endda ses her:
http://video.google.com/videoplay?docid=7601757759632230570#

Fra : Kim2000

Dato : 22-10-09 20:33

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <salute@TPB.se> skrev i meddelelsen

> Den kan endda ses her:
> http://video.google.com/videoplay?docid=7601757759632230570#

Det gik for hurtigt, men her er traileren:
http://video.google.com/videoplay?docid=7601757759632230570#docid=-5397838231362490505

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-10-09 04:45

On Thu, 22 Oct 2009 21:22:43 +0200, "Peter Heide" <salute@TPB.se>
wrote:

>Prøv at check Manos, The Hands of Fate fra 1966, een af skuespillerne begik
>selvmord et halvt år efter filmens premiere, så dårlig var ( og er) den

Mener også det var den der var baggrund for en af de bedste afsnit af
MST3K :)

Fra : Peter Heide

Dato : 23-10-09 12:40

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Mener også det var den der var baggrund for en af de bedste afsnit af
> MST3K :)

Rigtigt.