Værksteds manual til Kymco K12 Sport
Fra : Lars J.

Dato : 19-10-09 21:42

Er der nogen der ligger inde med en værksteds manual til en Kymco K12, jeg
har lidt bøvl med drivdelen

Fra : scootergrisen

Dato : 20-10-09 07:33

Hvad er det der er ivejen med scooteren ?

Du kan muligvis bruge en manual fra en anden scooter da de forskellige
scootere minder en del om hinanden hvis vi snakker variator.

Kig eventuelt under : http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/transmission.html
og http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/download.html

Fra : Lars J.

Dato : 21-10-09 16:01

Det er i den del hvor rullerne sidder, der er en rør med en form for krave,
og har en anelse om at den vender forkert, men den bog jeg har kan jeg ikke
se det ordentligt da det er kopi på kopi.

Fra : scootergrisen

Dato : 22-10-09 09:34

Se : http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/begrensninger.html#variator