Helligdage i Outlook kalender.
Fra : Bosse

Dato : 19-10-09 08:39

Hvordan fjernes tilføjede helligdage i Outlook2003-kalenderen?

Bosse

Fra : Tommy Jacobsen

Dato : 19-10-09 10:07

Hejsa
Hent filen
outlookdk2008-2012.hol
på nettet. Har ikke linket mere men prøv at søge enfer den
Mvh.
Tommy

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-10-09 17:53

"Tommy Jacobsen" skrev i en meddelelse
> Hent filen
> outlookdk2008-2012.hol
> på nettet. Har ikke linket mere men prøv at søge enfer den
> Mvh.
> Tommy

Øhh - vil den ikke TILFØJE helligdagene ?

Det har jeg brugt den til ihvertfald

Der bev spurgt hvordan man FJERNER dem.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Lars E. P.

Dato : 23-10-09 03:25

Mon, 19 Oct 2009 09:39:11 +0200, skrev "Bosse" <axylth@joqwan.com> :

>Hvordan fjernes tilføjede helligdage i Outlook2003-kalenderen?
I Outlook 2000 står de i den tabel der hedder Begivenheder. Mon ikke
der findes en tilsvarende i version 2003

Hilsen Lars

Fra : Bosse

Dato : 25-10-09 12:14

"Lars E. P." <usenet@SLETkal2000.dk> skrev i en meddelelse

> I Outlook 2000 står de i den tabel der hedder Begivenheder. Mon ikke
> der findes en tilsvarende i version 2003
>
> Hilsen Lars

Jo, det gør der, og jeg har løst mit problem.
Tak for hjælpen.

Bosse