The Room ( en stinker )
Fra : Peter Heide

Dato : 18-10-09 16:51

http://www.imdb.com/title/tt0368226/

Fik set den forleden og blev ikke overrasket over at den mildest talt er
elendig. Jeg var lidt nervøs ved tanken om det måske var instruktørens
bagtanke at virkelig lave en rædsom film, men heldigvis syntes han vist selv
det var lidt af et mesterværk da den blev udgivet i 2003. Siden hen har
Wiseau trukket lidt i land, da den fik ...ahem..."kultstatus" ala Plan 9
from Outer Space etc.

Jeg blev ret overrasket da jeg så han havde et budget på 6 millioner $( !!)
for DET kan fandme ikke ses på filmen, som stort foregår i ET rum ( meget
passende filmtitel ) sidenhen fandt jeg ud af de fleste penge gik til
diverse kamera og 10 personlige assistenter til Wiseau.

Handlingen : kærlighed , utroskab, jalousi og en chokerende slutning ;som
får een til at falde ned af sofaen af total kedsomhed. Filmen er
selvfølgelig ufrillig komisk , man kan sgu ikke lade være at more sig over
de hjælpeløse replikker, dårligt skuespil , rendene ind og ud af døren ,
skuespiller som må undertrykke; at ikke kom til at ligge flad af grin. Det
gør den værd at se !

Wiseau ,som har instrueret filmen ,spiller selv hovedrollen og det må gå
over i historien som en af de værste præstationer. Skal simpelthen ses. Han
er virkelig talentløs.

The Room får klar anbefaling hér fra.