harry potter
Fra : tina hedeman

Dato : 16-10-09 18:47

Hej

Min mand og jeg sidder og diskutere Harry potter.

Vi har læst bøgerne og set filmene, men der er en scene vi ikkel lige ved
om er med i filmen.
Harry potter sidder ved nogle gynger og dudley kommer eller så møder han ham
og de bliver angrebet af dementorer i en tunnel.
Jeg mener ikke at man ser det i nogle af filmene eller hvad ?og hvilken en
af dem hvis det rigtigt

håber i kan hjælpe så vi kan få ro i huset

god weekend

tina

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-10-09 19:08

Følgende er skrevet af tina hedeman:
> [...]
> og de bliver angrebet af dementorer i en tunnel.
> Jeg mener ikke at man ser det i nogle af filmene eller hvad ?og hvilken en af

Det er starten af 5'eren, Fønixordenen. Ja, det er med i filmen

Fra : tina hedeman

Dato : 17-10-09 17:22

hej

tak for det, måtte sætte filmen på good damn it min mand havde ret.
vi har bare ikke set den film ret tit forhold til de andre
tak for hjælpen.
tina