Mis søger hjem
Fra : oz3bto

Dato : 16-10-09 20:50

Familien der skulle have haft stumopen er desværre hoppet fra så stumpen
søger nu et andet hjem

Han er ca 1½ år og er halvt maine coon.. Dog ikke meget det kan ses på ham
Han er kul sort og kastereret
inde/ude kat og elsker det .. Mangler dog respekt for biler

Kan fint med hunde (Han tæver dagligt vores samojede) og er glad for børn

Elsker at ligge og putte enten i sofaen eller endnu bedere under dynen i
favnen på en

Nogen her der har extra plads til en mis ?

Fra : Majbritt Haagensen

Dato : 17-10-09 02:47

Hvor i landet....

Vh Majbritt

Fra : oz3bto

Dato : 17-10-09 05:45

Han er i Billund men er nærmest klar på at køre hvor som helst hen i landet
med ham bare der er et godt hjem

Evt. bare et hjem hvor han kan være indtil maj/juni da vi så ved om vi
flytter permanent eller kommer hjem igen

Kan ikke lige huske om vi har fået det nævnt herinde men vi har begge fået
tilbudt jobs i Norge ihvertfald for denne vinter og boligen deroppe egner
sig bestemt ikke for stumpen da han gerne vil udenfor af og til

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-10-09 08:56

"oz3bto" <no@in.dk> writes:

> [...]
> favnen på en
>
> Nogen her der har extra plads til en mis ?

Ellen (halvandet år) mødte sin første katte på en campingplads i går
og sagde ikke andet end "mis mis" hele vejen hjem. Men selvom vores
lokale vej er meget rolig, så ligger hovedvejen gennem byen ikke mere
end 150 meter væk. Det er ellers lige sådan en puttekat jeg gerne
ville have!

Mvh Trine

--
Stor og hyggelig butik med mange spændende ting
- havefigurer og fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde.

Fra : oz3bto

Dato : 17-10-09 14:46

> [...]
>
> --
> Stor og hyggelig butik med mange spændende ting
> - havefigurer og fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde.

Han klare sig nu fint som indekat men på varme sommerdage vil han da gerne
ud og jagte fugle m.m.

Fra : Majbritt Haagensen

Dato : 20-10-09 23:56

Hej Igen

Er i kommet af med den lille hvide kat? der bliver ikke svaret på det tlf,
nr. i har givet mig...

Mvh Majbritt

Fra : oz3bto

Dato : 21-10-09 01:26

> Hej Igen
>
> Er i kommet af med den lille hvide kat? der bliver ikke svaret på det tlf,
> nr. i har givet mig...
>
> Mvh Majbritt

Det er en sort kat og har ikke givet dig noget nummer

Fra : Majbritt Haagensen

Dato : 23-10-09 13:03

Nej..og undskyld fik svaret forkert...

Vh Majbritt Hågensen