Kontorkatten.
Fra : Stig Johansen

Dato : 15-10-09 13:14

Hej alle.

Jamen, er det ikke dejligt at lade som om man er sulten, så man forlader en
god forvarmet stol:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11299

Jeg troede han var sulten, men åbenbart ville han bare have min stol.

Som om det ikke var nok, så skulle han også lægge sig tilrette og nyde sin
'erobring' :)
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11300

Gad vide hvad det næste bliver :)

Stig Johansen

Fra : Heidi

Dato : 25-10-09 19:32

> [...]
>
> Jeg troede han var sulten, men åbenbart ville han bare have min stol.
>
> Som om det ikke var nok, så skulle han også lægge sig tilrette og nyde sin

Hej Stig

Sjovt for det gør Miver også altid, jeg skal bare gå fra stolen et øjeblik,
så ligger hun og sover dybt når jeg kommer tilbage.
Så må jeg forsigtigt læfte hende over i min seng, hvor jeg lige når at lægge
hende, så farer hun op og væk *gg*

En værre forestilling, men egentligt lidt sødt :)

Jeg tør ikke gætte på hvad det næste bliver :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Torben

Dato : 26-10-09 09:43

On 25 Okt., 19:32, "Heidi" <zasha_xFJERNDE...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg tør ikke gætte på hvad det næste bliver :)
>
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

hmm.. her er det hundene der bliver pillet af pinden, så får misserne
(læs Harald) en hel stor dejlig opvarmet sækkeseng helt for sig selv,
og de stakkels hunde må slukøret se til at de endnu engang bliver
mindet om deres rang i flokken.. GG

Mvh. Marie