Hvilken rovfugl?
Fra : Jens G

Dato : 26-09-09 07:57

Under en gåtur, kom der en rovfugl flyvende:
http://jensg.dk/album/albums/uden/16839_1.jpg
http://jensg.dk/album/albums/uden/16840_1.jpg

Størrelsesmæssigt kunne det være en musvåge, men efter at have set
billederne jeg tog af den, er jeg ikke sikker. Synes ikke tegning og
"fingre" passer så godt.

Jeg har tidligere set denne, som også var i musvågestørrelse:
http://jensg.dk/album/albums/uden/15799_1.jpg
http://jensg.dk/album/albums/uden/15813_1.jpg

Den tror jeg er en duehøg, men den er ikke magen til den første.

Beklager billedkvaliteten, men fuglene var for langt væk til at få
gode billeder med min brændvidde.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Jens G

Dato : 26-09-09 10:31

Jeg har nu fået opklaret hvilke fugle jeg har fotograferet.

Har på http://www.fugleognatur.dk/ fået at vide at det er en musvåge.

>Jeg har tidligere set denne, som også var i musvågestørrelse:
>http://jensg.dk/album/albums/uden/15799_1.jpg
>http://jensg.dk/album/albums/uden/15813_1.jpg
>
>Den tror jeg er en duehøg, men den er ikke magen til den første.

Har fået bekræftet at det er en duehøg