Mærkelig opførsel
Fra : Kim2000

Dato : 11-10-09 22:31

Jeg har besluttet at de fem killinger bliver samlet i en månedstid mere.
Indtil nu har de været i bryggerset og udenfor. Men de er forbløffede
renlige, bruger konsekvent kattebakken og jeg har endda set den ene gå den
ene ende af haven og ind i kattebakken.

Så nu udvidede vi oprådet lidt, de fik lov til at komme i entre, badeværelse
(dejlig gulvvarme) og køkkenet.

I morges var badeværelsesgulvet ikke kun skidt på (et uheld kan jo ske), men
overskidt sådan at man næsten tror de havde besluttet sig at sprede det mest
muligt. Så fløj de ud i bryggerset igen, og igen, ingen problemer med at gå
i kattebakken.

Hvorfor fan.... har de skidt på badeværelsesgulvet, men ikke i entren,
bryggerset, udenfor (sådan umiddelbart) eller køkkenet?? Nu tør vi da slet
ikke slippe dem ind i stuen.

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-10-09 07:46

> [...]
>
> Hvorfor fan.... har de skidt på badeværelsesgulvet, men ikke i entren,
> bryggerset, udenfor (sådan umiddelbart) eller køkkenet?? Nu tør vi da slet

Prøv at give dem en ekstra bakke i det nye område - måske kan de
simpelthen ikke nå tilbage...

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Peter Knutsen

Dato : 15-10-09 19:38

Camilla Baird wrote:
> Prøv at give dem en ekstra bakke i det nye område - måske kan de
> simpelthen ikke nå tilbage...

Uden at vide ret meget om katte, så er jeg enig.

Derudover, så lugter der jo også af menneskelige efterladenskaber ude på
badeværelset, så det kan være at de små killingehjerner har konkluderet,
ud fra hvad deres næser fortæller, at det er derude man besørger.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org