Hjemme igen
Fra : Ladyinred

Dato : 22-09-09 11:56

Hej ....

Så er vi kommet hjem efter en dejlig sommer i kolonihaven og misserne må
nøjes med den friske luft de kan få når de er på altanen.

Jeg har oploadet et par nye billeder - om de nyder det.... tja.... haven er
nu bedre tror jeg de mener

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11281

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11282

Mange hilsner
Birgit

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-09-09 12:23

In news:4ab8ad1b$1$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Ladyinred <Ladyiinred@gmail.com> typed:
> [...]
> må nøjes med den friske luft de kan få når de er på altanen.
>
> Jeg har oploadet et par nye billeder - om de nyder det.... tja....

Søde billeder. Man kan da godt spore en smule utilfredshed. Du må fortælle
dem, at der er mange misser der ikke engang har en altan, så de er nok lidt
privilegerede. En have er nu engang det allerbedste, det synes Mini afgjort
også. Kattegården er kun næstbedst.

Jeg er vild med MCO'er, det er nogle virkeligt skønne katte.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ladyinred

Dato : 22-09-09 13:45

> [...]
> afgjort også. Kattegården er kun næstbedst.
>
> Jeg er vild med MCO'er, det er nogle virkeligt skønne katte.

Tak Tove Ja vi ville også gerne at de kunne løbe ude i det fri og få
luftet pelsen året rundt men sådan er det desværre ik
Jeg har tænkt meget på hvordan det går med din Mini efter den forfærdelige
oplevelse i sommer?

PS. Det er Norske skovkatte men de minder jo om MCO så det kan være svært at
se forskel

Mange hilsner
Birgit

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-09-09 14:47

In news:4ab8c6e0$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
> [...]
> få luftet pelsen året rundt men sådan er det desværre ik
> Jeg har tænkt meget på hvordan det går med din Mini efter den

Mange tak, hun er ovenpå igen. Der er enkelte gange hvor hun pevet lidt hvis
hun gør en bestemt bevægelse med benet, men det er heldigvis sjældent det
sker nu.

> PS. Det er Norske skovkatte men de minder jo om MCO så det kan være
> svært at se forskel

Ups, det var ikke så heldigt. Du må endelig ikke fortælle dem at jeg
tog fejl, men om det er norske skovkatte eller MCO'er, så er de faktisk lige
smukke. Min søn har faktisk også en dejlig rød norsk skovkat, så jeg burde
da ikke sådan tage fejl.

Fra : Ladyinred

Dato : 22-09-09 15:00

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvis hun gør en bestemt bevægelse med benet, men det er heldigvis sjældent

Det er godt at høre Det var så frygteligt en oplevelse I havde der!

> [...]
> jeg tog fejl, men om det er norske skovkatte eller MCO'er, så er de
> faktisk lige smukke. Min søn har faktisk også en dejlig rød norsk skovkat,

Hehe.... nej det lader jeg så være med
Jamen de to racer minder da også meget om hinanden så man let tager fejl.
Der man ser det mest (synes jeg) er at skovkattens hageparti er lidt mere
spidst end på MCO som er lidt mere 'grov' at se på ....

Mange hilsner
Birgit

Fra : Stig Johansen

Dato : 22-09-09 15:58

Ladyinred wrote:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11282

Uden at have forstand på racer, så kunne det godt minde lidt om en af mine
'plejebørn' her i sommeren.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11211
(NB - billedet er lidt stort)

Men kønne er de

Desværre var det et lejemål, så ejerne (eller lejerne) er flyttet, så dem
ser jeg ikke mere

Stig Johansen

Fra : Ladyinred

Dato : 22-09-09 17:05

> [...]
>
> Men kønne er de
>
> Desværre var det et lejemål, så ejerne (eller lejerne) er flyttet, så dem

Ja ham/hende der kigger i kameraet minder meget om vores Fredo
Det er øv når de flytter - man kommer jo til at holde af dem.

Mange hilsner
Birgit

Fra : Torben

Dato : 22-09-09 08:03

On 22 Sep., 14:45, "Ladyinred" <Ladyiin...@gmail.com> wrote:

> [...]
> oplevelse i sommer?
>
> PS. Det er Norske skovkatte men de minder jo om MCO så det kan være svært at

Nej hvor er de fine!
Tror de må være fætre til min Harald.. GG.. der er en vis lighed i
udtrykket
http://www.agers.dk/harald.htm

Mvh. marie
www.hundeguf.nu
www.agers.dk

Fra : Ladyinred

Dato : 22-09-09 15:16

> [...]
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Nej hvor er de fine!
Tror de må være fætre til min Harald.. GG.. der er en vis lighed i

Tak Marie Ja jeg kan se ligheden med jeres Harald og sikke dog en dejlig
solstrålehistorie om jeres Harald Vores skovtrolde fylder 3 år i dag så
de er måske også næsten på samme alder som Harald

Mange hilsner
Birgit