Lårbasser - eller ej.
Fra : Stig Johansen

Dato : 22-09-09 09:22

Nåh ja - "The never ending story - about Twix" - undskyld hvis jeg
voldspammer.

Men jeg kom lige i tanke om de, sådan set lidt store 'transformationer' han
kan undergå.

Når han indtager sin 'sfinx'-stilling, så ser man tydeligt, at han har
nogle, ja, ret voldsomme 'lårbasser'.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11279

Men i andre sammenhænge, så er han faktisk lidt 'smalrøvet' (synes jeg):
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11280

Stig Johansen

Fra : Ladyinred

Dato : 22-09-09 09:53

> [...]
>
> Men i andre sammenhænge, så er han faktisk lidt 'smalrøvet' (synes jeg):

Det kan aldrig blive for meget 'spam' med billeder af Twix Han er bare
så dejlig med eller uden store eller mindre lårbasser)

Med venlig hilsen
Birgit

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-09-09 11:12

In news:4ab88992$0$292$14726298@news.sunsite.dk,
Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:
> [...]
>
> Men i andre sammenhænge, så er han faktisk lidt 'smalrøvet' (synes

Han er bare så dejlig, både med og uden "lårbasser". Du må endelig blive ved
med at sende billeder af ham, jeg nyder ihvertfald ham supermissen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats