Dykning i Oregon
Fra : michael_hansen@biolo~

Dato : 13-10-09 13:50

Er der nogen der har erfaringer med dykning i Oregon, USA? Har
forgæves søgt på nettet efter operatører men tilsyneladende er der
ikke nogen centre der laver ture, kun uddannelse. Er der nogen der
kender et center i nærheden af Seattle som laver tur?

På forhånd tak.
Michael

Fra : Henrik K

Dato : 13-10-09 14:36

Er der nogen der
> kender et center i nærheden af Seattle som laver tur?
>
> På forhånd tak.
> Michael

Der er masser af LDS i Seattle, prøv f.eks http://pugetsounddivecharters.com/charters.htm

-Henrik

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 13-10-09 15:24

On 13 Okt., 21:50, "michael_han...@biology.au.dk"
<michael_han...@biology.au.dk> wrote:

> Er der nogen der
> kender et center i nærheden af Seattle som laver tur?

Hørte for nyelig, - men kan desværre ikke huske hvor, - at der nu er
et center i Seattle der laver ture, hvor man skulle kunne være ret
sikker på at se six-gill sharks. Du kan nok google dig frem til
centeret.
Hvis jeg skullle til Seatle og dykke, så var det helt klart sådan en
six-gill shark tur jeg skulle ud på.

Jens Olsen