Norton Internet Security 2010 finder mere
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 17:54

Er NIS 2010 blevet mere effektiv end NIS 2009. Jeg har nemlig lige drønet
2010-eren ind i stedet for 2009-eren.

Den nye NIS finder 82 tracking-cookies med lav risiko, under en komplet
systemscanning. Og den anbefaler at de fjernes.
Da jeg havde 2009-eren fandt den altid kun en enkelt. Er der kommet mere
effektivitet på ? - Ved nogen noget om det?

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-10-09 17:56

Åge Halldorsson skrev:

>Den nye NIS finder 82 tracking-cookies med lav risiko,

Salgs-gas

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-09 17:59

meddelelsen news:4ac781c7$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Da jeg havde 2009-eren fandt den altid kun en enkelt. Er der kommet mere
> effektivitet på ? - Ved nogen noget om det?

Det skal lige siges´, at jeg ikke har været inde på andre hjemmesider end
jeg plejer. Jeg kan også se, at de mange trackingcookies (som alle er med
lav risiko) kommer fra veletablerede hjemmesider, som f.eks. danske dagblade
og radiostationer og Gud hjælpe mig, fra Microsoft selv. Så det må vel bare
være effektiviteten der er blevet bedre, mon ikke.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-10-09 18:02

Næ, salgs-gas http://pc-sikkerhed.dk/cookies.php

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 09-10-09 11:22

On 2009-10-03 18:54:28 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> said:

> [...]
> Da jeg havde 2009-eren fandt den altid kun en enkelt. Er der kommet
> mere effektivitet på ? - Ved nogen noget om det?

Jeg ved at det er noget sludder .. cookies er ikke en sikkerheds risiko
... til gengæld er programmet dyrt.