Gratis online virusprogram ?
Fra : John Hastesag

Dato : 25-09-09 03:11

Findes der sådan et , som ikke bare checker pc'en for vira, men også giver
mulighed for at fjerne stadset ?

Kan desværre ikke køre dette : HouseCall Trend Micro, da jeg få en
fejlmeddelse, når jeg vil starte den op.

Jeg bruge Firefox men der er et eller andet der har sneget sig ind , som
åbner IE ( som jeg aldrig bruger ) så hver halve time åbner browseren af sig
selv, med røvsyge reklamer. Hvad er det der har lagt sig. Adware, spyware
eller hvad ?

Fra : Peter Martinsen

Dato : 25-09-09 10:59

"John Hastesag" <jh@txa.com> wrote in message
> [...]
> åbner IE ( som jeg aldrig bruger ) så hver halve time åbner browseren af
> sig selv, med røvsyge reklamer. Hvad er det der har lagt sig. Adware,

http://www.google.com/search?q=gratis+antivir&rls=com.microsoft:da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1

Mvh Peter

Fra : John Hastesag

Dato : 25-09-09 17:06

"Peter Martinsen" <petermartinsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> http://www.google.com/search?q=gratis+antivir&rls=com.microsoft:da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1

takker , den vil jeg prøve men det var nærmere et program der checkede pc'en
direkte online ala HouseCall.

Fra : Kent Friis

Dato : 25-09-09 15:15

Den Fri, 25 Sep 2009 04:11:29 +0200 skrev John Hastesag:
> Findes der sådan et

Ja masser, bare tag en Windows-maskine der ikke er opdateret for nylig,
sæt den på nettet, uden router/firewall, og uden ANTI-virus, så vil
du få alle de virus-programmer du kunne ønske dig.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : John Hastesag

Dato : 25-09-09 17:01

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja masser, bare tag en Windows-maskine der ikke er opdateret for nylig,
> sæt den på nettet, uden router/firewall, og uden ANTI-virus, så vil
> du få alle de virus-programmer du kunne ønske dig.

meget at du gider spilde din tid på at skrive den omgang (meget lidt
morsomme) pis.

Fra : Kent Friis

Dato : 25-09-09 17:11

Den Fri, 25 Sep 2009 18:01:18 +0200 skrev John Hastesag:

> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> meget at du gider spilde din tid på at skrive den omgang (meget lidt
> morsomme) pis.

Jeg svarer da på spørgsmålet. Jeg har også flere gange søgt virus-
programmer, jeg samlede faktisk på dem en overgang.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"