Søger film med Dennis Weaver
Fra : MFN

Dato : 09-10-09 18:50

Nu blir den svær tror jeg :

Western, gammel, nok fra 60' eller 70'erne, så vidt jeg husker sort og hvid.
Om det var et afsnit fra en serie eller om det var en spillefilm husker jeg
ikke. Der var flere kendte skuespillere med. Bl.a. Weaver som var med i en
scene hvor en indianer har bundet ham op på hjulet af en hestevogn og skal
til at riste ham over et bål !!!

Hvad siger de hærdede filmkendere til det ?

/Michael

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-10-09 21:15

"MFN" <mfnprivat@msn.com> skrev i en meddelelse
> Nu blir den svær tror jeg :

der er nu nok og tage af :

http://www.imdb.com/name/nm0915840/

han skulle være med i nogen af dem her :

http://www.cduniverse.com/sresult.asp?qs=a1016442

her er en stak fra england :

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss?url=search-alias%3Ddvd&field-keywords=Dennis+Weaver&x=14&y=26

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-09 00:11

> [...]
> var med i en scene hvor en indianer har bundet ham op på hjulet af en
> hestevogn og skal til at riste ham over et bål !!!

Jeg mener bestemt det er den her.

http://www.imdb.com/title/tt0060355/

--

mvh kimilar

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 10-10-09 19:26

"Kim Michael Larsen" <kimilar at gmail dot com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener bestemt det er den her.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0060355/

nu begynder klokkerne at ringe kan faktisk godt huske den dog ikke ved
titel - men jeg mener det var en miniserie - men jeg mener nu ikke det var
den tidliger Mac Cloud der blev ristet :)
men den er gammel jeg så den som barn og ja nu er jeg 43 så den er da minst
35 år gammel - så det med 70 erne passer meget godt ..

Fra : Niels

Dato : 11-10-09 02:22

Bo Mørch Mogensen wrote:
> [...]
> men den er gammel jeg så den som barn og ja nu er jeg 43 så den er da minst
> 35 år gammel - så det med 70 erne passer meget godt ..

Kan godt huske den scene, men er heller ikke heeeeelt sikker på at det
er Weaver... - Jeg tror dog scenen er at finde i et afsnit af enten The
Macahans (How The West Was Won) eller Coloradosagaen (Centennial).
Weaver er dog med i et par afsnit af Centennial, men det er afsnit om
cowboys og transport af Muh

Niels

--
| Meld dig ind i Foreningen for de |
| fantastiske genrer på www.fantastik.dk |

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 11-10-09 16:04

"Niels" <dslacker@trustme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Macahans (How The West Was Won) eller Coloradosagaen (Centennial).
> Weaver er dog med i et par afsnit af Centennial, men det er afsnit om

colorada sagan er det ikke jeg har lige set den :)
jeg må indrømme jeg kan ikke huske ham fra colorada sagaen men
det udelukker ikke han var med :)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-10-09 09:57

MFN skrev:

> husker jeg ikke. Der var flere kendte skuespillere med. Bl.a. Weaver som
> var med i en scene hvor en indianer har bundet ham op på hjulet af en
> hestevogn og skal til at riste ham over et bål !!!

Jeg kan huske en film, hvor indianerne torturerer en
tilfangetagen mand (vist nok Weaver), mens de andre hvide
længere væk må høre på hans skrig hele natten uden at kunne
gøre noget. Er det den?

Jeg ved ikke, om det er den samme, som Kim Michael Larsen
nævner.

Mvh. Kim Ludvigsen
Lær mere om det danske sprog:
http://ordforklaring.dk

Fra : MFN

Dato : 12-10-09 18:22

Jo jeg tror sgu det er den. Fantastisk - tak til alle for hjælpen.

Michael