LOST -> Krise :)
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-10-09 04:56

Har lige læst sæson 6 bliver Lost sidste sæson - uagtet masser af seer ...
jeg synes det er dårlig stil at lave under 7 sæsoner

Mv.
Bo

Fra : JYH

Dato : 09-10-09 11:19

Bo Mørch Mogensen wrote:
> Har lige læst sæson 6 bliver Lost sidste sæson - uagtet masser af
> seer ... jeg synes det er dårlig stil at lave under 7 sæsoner

Jeg synes, det er god stil at stoppe mens legen er god
Så ingen krise her. Venter bare på at kunne købe sæson 5+6.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-10-09 16:10

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse

> Jeg synes, det er god stil at stoppe mens legen er god
> Så ingen krise her. Venter bare på at kunne købe sæson 5+6.

5 må snart kommer 6 der skal du nok have is i maven et år da den først
bliver vist på tv i begyndelsen af næste år

Fra : Kim2000

Dato : 09-10-09 13:25

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Har lige læst sæson 6 bliver Lost sidste sæson - uagtet masser af seer ...
> jeg synes det er dårlig stil at lave under 7 sæsoner

Det kommer vel an på om den kan bære en syvende sæson, helller 2,3 eller 4
sæsoner end at fortsætte 2-3-4 sæsoner for lang tid. Fx blev Dallas og
Dollars en parodi de sidste sæsoner.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-10-09 16:12

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Det kommer vel an på om den kan bære en syvende sæson, helller 2,3 eller 4
> sæsoner end at fortsætte 2-3-4 sæsoner for lang tid. Fx blev Dallas og

Puhh det er svært at sige - star treck køre normalt i 7 sæsoner
Dollars og Dallas Tjjaa .. jeg så dem faktisk den gang er helt wild med lary
hagmann

men jeg tror kvaliteten på lost er for høj til de begynder at sjuske hvis
det var

Fra : Henrik Laursen

Dato : 09-10-09 14:26

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in

> Har lige læst sæson 6 bliver Lost sidste sæson - uagtet masser af seer
> ... jeg synes det er dårlig stil at lave under 7 sæsoner
>
> Mv.
> Bo

Det er reelt ca. 1år siden at de aflørede at der kun ville blive lavet en
sæson mere og så var det slut.
Sådan er det når man begynder at blive træt af at lave det samme over and
over again, så er det på tide og sige "that's a wrap" og komme videre inden
at spiralen bliver for kedelig og alt for forudsigelig.

--
Henrik Laursen

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-10-09 16:12

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> inden
> at spiralen bliver for kedelig og alt for forudsigelig.

Måske men jeg æder dem nu råt jeg synes faktisk det er den bedste serie
siden Twin Peaks som jeg så også synes er den bedste :)=

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-10-09 19:39

> Måske men jeg æder dem nu råt jeg synes faktisk det er den bedste serie
> siden Twin Peaks som jeg så også synes er den bedste :)=

Twin Peaks burde være sluttet efter 12 eller 22 afsnit (en normal sæson).

Hilsen

Mark

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-10-09 21:10

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Twin Peaks burde være sluttet efter 12 eller 22 afsnit (en normal sæson).

jeg ved godt den blev for syret for main stream tv folket men jeg synes den
holdt hele vejen ... der skulle faktisk have været flere men p.gr mangleden
seer
så blev den lukket ned

Fra : Kim2000

Dato : 09-10-09 19:27

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> inden
> at spiralen bliver for kedelig og alt for forudsigelig.

Det fede er jo så at man når at få skrevet en fed afslutning, fx synes jeg
godt nok af at det afsluttende afsnit af Star Trek Enterprise var et
kolosalt antiklimaks på serien. Så lad os håbe på en fed afslutning.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-10-09 21:11

> [...]
> godt nok af at det afsluttende afsnit af Star Trek Enterprise var et
> kolosalt antiklimaks på serien. Så lad os håbe på en fed afslutning.

Tjaaa men som helhed syne jeg faktisk den var go og den kunne også have
levet 7 sæsoner

Fra : Per

Dato : 15-10-09 13:20

Der er ikke noget værre end serier der bare holdes i live indtil ratings
bliver for lave. Dog syntes jeg sidste sæson af Lost var OK. Der er ikke
mange serier der holder til så mange sæsonner.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 17-10-09 05:14

Per <nej@tak.dk> wrote in news.u1uciux6n1jzmb@per-pc:

> Der er ikke noget værre end serier der bare holdes i live indtil
> ratings bliver for lave. Dog syntes jeg sidste sæson af Lost var OK.
> Der er ikke mange serier der holder til så mange sæsonner.

Hvis man skal tro "the magnificent 10", så kører CSI (den originale)
måske på dens sidste sæson også, den begyndte dens 10'ende sæson her i
September. 10 sæsoner er også et magisk endetal for mange gode serier.

--
Henrik Laursen