Noget der har prøvet at købe film hos doca~
Fra : Bjarne K.

Dato : 06-10-09 20:04

Som emnet siger. Er der nogen der har prøvet at købe films her

http://docalliancefilms.com/

Nogen problemer ?

Nu koster det jo ikke en herregård, så jeg kunne jo bare prøve, meeeen man
er jo jyde

Bjarne K.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-09 20:40

"Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i meddelelsen

> Nu koster det jo ikke en herregård, så jeg kunne jo bare prøve, meeeen man
> er jo jyde

Ja, nemlig. Også selv om æ` pris æ` er wældig stuer, så ska` det skal jo
også ku` sware sæ.

Hilsen Åge

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-10-09 20:50

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in message

> "Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i meddelelsen

> Ja, nemlig. Også selv om æ` pris æ` er wældig stuer, så ska` det skal jo
> også ku` sware sæ.
>
> Hilsen Åge

Nemlig ja

Jeg ledte faktisk efter en dansk film, og faldt lige over omtalte side. Har
checket nogle af de andre film, og en del er faktisk ganske gratis at
download/se.

Så det er ik så ringe endda.

Bjarne K.