Titel
Fra : KIm2000

Dato : 27-09-09 14:08

En mor vågner op en ganske almindelig dag, men hendes barn er væk. Hendes
mand nægter de nogensinde har haft et barn, ja alle omkring hende nægter hun
nogensinde har haft et barn. Hun erkender hun må være gal og selvom hun
husker barnet tydeligt, så kan så mange jo ikke tage fejl.

Lige indtil hun ser barnet.

Får det her en klokke til at ringe? Det er sådan nogenlunde som jeg husker
traileren.

mvh
Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-09 14:26

In news:4abf639e$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
KIm2000 <kim2000@mail.dk> typed:
> [...]
> ikke tage fejl.
> Lige indtil hun ser barnet.
>
> Får det her en klokke til at ringe? Det er sådan nogenlunde som jeg

Jeg kan huske at jeg har set filmen, men kan desværre ikke lige huske
titlen.

Den var meget spændende, og så vidt jeg husker slår hun sig sammen med en
mand, der har været ude for det samme (altså mistet sit barn), men han vil
bare ikke indrømme det i begyndelsen. Hvad pokker er det nu den hedder ? Jeg
grubler lidt videre, for det må uden tvivl være den jeg også tænker på

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Janus A.

Dato : 27-09-09 14:46

KIm2000 skrev:
> [...]
>
> Lige indtil hun ser barnet.
>
> Får det her en klokke til at ringe? Det er sådan nogenlunde som jeg

Er det ikke "The Forgotten"?
http://www.imdb.com/title/tt0356618/

mvh Janus

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-09 15:55

In news:4abf6c84$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Janus A." <"janus[SLET] <"janus[SLET]"@fanzine.dk> typed:

> Er det ikke "The Forgotten"?
> http://www.imdb.com/title/tt0356618/
>
> mvh Janus

Det er lige netop den jeg husker Janus. Jeg kan huske det fordi moderen hed
Telly.

Håber, at det også er den Kim mener.

Fra : KIm2000

Dato : 27-09-09 22:17

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Janus A." <"janus[SLET] <"janus[SLET]"@fanzine.dk> typed:

> Det er lige netop den jeg husker Janus. Jeg kan huske det fordi moderen

Det tror jeg det er, men nu må vi se, den kommer i løbet af 2-12 arbejdsdage
som der står på handelsbetingelserne.