Hvilken film? (JG)
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-09-09 06:36

Min nevø har sendt mig tre billeder som han har 'captured' fra en film,
som han båndede for nogle år siden; guderne må vide hvorfor!

Nu har fjolset mistet både filmen og erindringen om hvad den hed. Ved
siden af pigen på billederne skulle der gå to Karl Smart-fyre, husker
han, og der var naturligvis tale om en actionfilm af en slags.

Hvad siger gruppen til denne udfordring? Billederne ligger på denne
midlertidige webside: http://www.grandts.dk/Temp/temptest.htm#opd

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 23-09-09 10:24

Jørgen Grandt skrev:

> Min nevø har sendt mig tre billeder som han har
> 'captured' fra en film, som han båndede for nogle
> år siden; guderne må vide hvorfor!

Han har vel været mere fascineret af pigens meget
pæne dievorter end af helten, siden han har klippet
ham helt væk.

Mon man kan tyde - på skilte, køretøjer m.m. i
baggrunden - om det fx er en amerikansk film?

--
Herluf :·)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-09-09 12:43

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Han har vel været mere fascineret af pigens meget
> pæne dievorter end af helten, siden han har klippet
> ham helt væk.

Det har jeg ham også mistænkt for. Den strik.

> Mon man kan tyde - på skilte, køretøjer m.m. i
> baggrunden - om det fx er en amerikansk film?

Det er det, siger fyren. Men han vil ikke afvise at den kán være engelsk
eller australsk.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 23-09-09 12:51

Jørgen Grandt skrev:

> Det har jeg ham også mistænkt for. Den strik.

> Det er det, siger fyren. Men han vil ikke afvise at den
> kán være engelsk eller australsk.

Det havde jeg allerede udelukket, da bilerne ser ud
til at køre i højre side.

--
Herluf :·)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-09-09 14:37

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Det havde jeg allerede udelukket, da bilerne ser ud
> til at køre i højre side.

Skarpsindigt!

--
Jørgen Grandt