Hjælp Til Headset og Battlefield 2142
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-10-09 00:41

Hejsa

Hvordan får jeg mit headset til at virke i Battlefield 2142 ????
Jeg ka hører dem , men de ka ikke hører mig - wharum ??????

Mit Headset er fra sentiser (ikke USB - tror nok det hedder 3.5 mini jack -
1 Grøn og 1 rød)

Så hvordan får jeg det lort til at virke (Spillet + Spillene + Headsettet)
????

Hilsen Lars

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 02-10-09 04:19

Prøv følgende i Win XP, hvis du ikke har gjort det:
start > kontrolpanel > lyd, tale og lydenheder > juster lydstyrke for
systemet > stemme > tjek lydstyrken for "afspilning af stemme" og
"indspilning af stemme"

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-10-09 05:46

Hejsa Niels...

Upppsss - Your Got Me There .....
Glemte sku da at skrive at jeg bruger Windows Vista - Sorry.....

Hilsen Lars

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-10-09 06:10

Okay Niels...

Nu må jeg lige ta mig sammen , og skrive det hele , hvis jeg da eller ka
huske det hele....

Mit Styre System er Windows Vista Ultimate Pro (32 Bit)
Mit Lydkort er: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Champion
Series

Alt er up to date mhs. til Drivers og Firmware og Bios osv... bla bla
bla.....

Hvor jeg så ikke ka få Headsettet til at virke i Frontpanelet i mic og
headphone in......
Og heller ikke bagpå virker det med mic og headphone in........
Damm - er det så Lydkortet eller er det Spillet som ikke er kompatible med
Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Champion Series ????? -
Undre......

Både i Frontpanelet og bagpå Lydkortet , ka jeg hører dem , men de ka ikke
hører mig....
Altså når jeg trykker V eller B i selve Spillet Battlefield 2142 , og jeg
har aktiveret Voice over IP....

Mit Headset er ikke et USB Headset , da jeg kun har hørt dårligt om USB
Headset....
Det er et Headset som bruger 3,5 mm Mini - Jack .... en rød (Mic) og en Grøn
(Hovedtelefoner)

Jeg gætter på det er Selve det lorte spil , som ikke er kompatible med alt
det nye Hardware , da jeg kun har dårlig erfaringer med det lorte firma til
EA , som aldrig er UP TO DATE mhs. til al det nye hardware.... alle de andre
Spille firmaer så som Activision og THQ osv... Der virker headsettet
upåklageligt begge steder (Både Frontpanelet og Bagpå Lydkortet)

Så den eneste forklaringe må da være at det er EA , som gang på gang bare er
bagud ...
EA The Looser Company.........Fantes til Cirkus med det EA Lorte Firma....

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 02-10-09 10:49

- æv der... jeg har ingen forslag...
Niels

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 02-10-09 11:05

"Lars S. Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er bagud ...
> EA The Looser Company.........Fantes til Cirkus med det EA Lorte Firma....

Har du checket om stikket er mont. på bundkortet ?