Wolfenstein
Fra : Benny

Dato : 09-09-09 20:21

Jeg sidder fast og har brug for noget hjælp. Jeg er nået til damen som
"hænger" inde i en kugle. jeg bliver slagtet, i samme øjeblik leg når ned på
gulvet. jeg når lige at smadre de 3 generator, som driver "kuglen" og så er
jeg død.
Er der en fidus til at klare "fruetimmeret" jeg kunne godt tænke mig en
syndekode (god mode) men den jeg finder på nettet henviser til en fil, som
jeg ikke kan finde.

spiller på XP.
Benny

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-09-09 21:30

Benny wrote:
> [...]
> Er der en fidus til at klare "fruetimmeret" jeg kunne godt tænke mig en
> syndekode (god mode) men den jeg finder på nettet henviser til en fil,

Hvad med denne?

http://uk.videogames.games.yahoo.com/pc/cheats/return-to-castle-wolfenstein-a8bd47.html

Fra : Benny

Dato : 10-09-09 00:27

http://uk.videogames.games.yahoo.com/pc/cheats/return-to-castle-wolfenstein-a8bd47.htmlDet er til det gamle spil. Der er kommet et nyt som hedder Wolfenstein.Dit link er til Return to castle wolfenstein.Benny

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-09-09 06:01

Benny wrote:
> http://uk.videogames.games.yahoo.com/pc/cheats/return-to-castle-wolfenstein-a8bd47.htmlDet
> er til det gamle spil. Der er kommet et nyt som hedder Wolfenstein.Dit
> link er til Return to castle wolfenstein.Benny
Ah men det nævner du jo ikke ;)

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 10-09-09 16:26

Benny wrote:
> [...]
> Er der en fidus til at klare "fruetimmeret" jeg kunne godt tænke mig
> en syndekode (god mode) men den jeg finder på nettet henviser til en

Jeg har klaret hende ved at løbe over til venstre for den bageste generator
med det samme, før den første ildkriger når at spawne.
Så skyde ham og de tre generatorer med MP43 og Empower (tast 2).
Man kan nå det hvis man springer direkte fra afsatsen og over generatoren
ved siden af trappen.

De næste to skød jeg med Panzerfaust, og løb så ind i gangen bag mig, mens
jeg skiftede til Leichenfaust.
Det tager hende lidt tid at finde dig, og hun får en lang gang at løbe ned
ad, så det er relativt nemt at skyde hende her.

Desværre er jeg ramt af de berømmelige totale crashes ved Airport, så jeg
kan ikke komme videre til Airport East.

Venlig hilsen
Henrik