TDC-reklame.
Fra : B & O

Dato : 11-10-09 17:11

Hej gruppe.
Et mindre væddemål i familien: hvem spiller
de to naturister i den seneste TDC reklame?

Med venlig hilsen vædderen

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-09 17:20

B & O wrote:
> Hej gruppe.
> Et mindre væddemål i familien: hvem spiller
> de to naturister i den seneste TDC reklame?

Jeg tror ikke de er kendte. Har ikke set dem før...

--
Michael

Fra : Sybil

Dato : 11-10-09 19:11

"B & O" <bente_ove@3mail.dk> wrote in message
> Hej gruppe.
> Et mindre væddemål i familien: hvem spiller
> de to naturister i den seneste TDC reklame?
>
> Med venlig hilsen vædderen

Manden bliver spillet af Kirsten Lehfeldt og damen af Peter Frødin

Mvh
Majken

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-09 09:19

Sybil wrote:
> Manden bliver spillet af Kirsten Lehfeldt og damen af Peter Frødin

Prøv lige at se reklamen her:
http://privat.tdc.dk/element.php?id=10829&dogtag=f5_p_ult

Tryk pause når de er i nærbillede.

Jeg holder stadig på de ikke er kendte...

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-09 09:25

Trekroner wrote:
> Jeg holder stadig på de ikke er kendte...

Efter lidt googling må jeg nok bøje mig i støvet. JEG blev snydt.

Michael

Fra : Sybil

Dato : 12-10-09 20:03

"Trekroner" <xx> wrote in message

> Efter lidt googling må jeg nok bøje mig i støvet. JEG blev snydt.
>
> Michael

Og her kan du læse at du blev snydt.
http://vip.tv2.dk/musik/article.php/id-25712802.html
Lidt nede i teksten står der:
"Mens naturisterne Britta og Claus, spillet af Peter Frödin og Kirsten
Lehfelt"

Men jeg blev også snydt, jeg troede, i starten at det var Søs og Kirsten der
spillede dem. Det nok fordi, da jeg så Kirsten, gik jeg bare ud fra at den
anden var Søs.

Majken

Fra : Anders

Dato : 16-11-09 14:22

> Jeg holder stadig på de ikke er kendte...

Det er da tydeligt at se det er Kirsten Lehfeldt og Peter Frödin.

> Michael

- Anders

Fra : J W Nielsen

Dato : 11-10-09 21:13

"B & O" <bente_ove@3mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej gruppe.
> Et mindre væddemål i familien: hvem spiller
> de to naturister i den seneste TDC reklame?

Søs Egelind (konen) og Kirsten Lehfelt (manden).

Mvh Jørgen