vs6sp5x.exe
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 24-09-09 20:30

Hej
Efter at have installeret min VB6.0, mangler jeg Servicepak 5, det er
filen vs6sp5x.exe
Jeg har søgt på Google, men jeg har ikke kunnet finde den, er der een
her der har et link, eller en måde jeg kan få fat i den på.
M.v.h.

Ole

Fra : Per

Dato : 24-09-09 22:16

Ole J. Hansen < ojh@hansenvæk.mail.dk > skrev følgende:

> [...]
> Jeg har søgt på Google, men jeg har ikke kunnet finde den, er der een
> her der har et link, eller en måde jeg kan få fat i den på.

http://www.microsoft.com/Downloads/details.aspx?FamilyID=bf9a24f9-b5c5-
48f4-8edd-cdf2d29a79d5&displaylang=en

Per

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 25-09-09 09:09

Hej Per

Tak Per, jeg har været på siden, men jeg har ikke kunnet finde vs6sp5x.exe,
og det skal tilsynelsdende været denne fil, således at Visual Basic 6.0
kører sp5
med venlig hilsen
Ole

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 25-09-09 09:39

On Fri, 25 Sep 2009 10:08:36 +0200, "Ole J. Hansen"
<ojh@hansenvæk.mail.dk> wrote:

> [...]
>og det skal tilsynelsdende været denne fil, således at Visual Basic 6.0
Måske denne kan bringe dig videre
http://msdn.microsoft.com/en-us/vbrun/aa662927.aspx

Du søger måske SP6 uden at vide dette ?
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=83BF08E6-012D-4DB2-8109-20C8D7D5C1FC&displaylang=en#filelist

Hvis du laver nyt sw så er denne måske interesant
http://msdn.microsoft.com/en-us/vbrun/ms788708.aspx

/Hans

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 25-09-09 19:09

Hej alle
Jeg siger tak til alle her der har forsøgt at hjælpe mig, det kan
"formentlig" ikke
lykkeds at finde den pgl. fil på nettet, men en bruger her har tilbudt mig
filen.
Så alle mange tak!

med venlig hilsen
Ole

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 25-09-09 19:30

On Fri, 25 Sep 2009 20:09:08 +0200, "Ole J. Hansen"
<ojh@hansenvæk.mail.dk> wrote:

>Hej alle
>Jeg siger tak til alle her der har forsøgt at hjælpe mig, det kan
>"formentlig" ikke lykkeds at finde den pgl. fil på nettet
Hvilket nok skyldes at MS har lavet en sp6 som erstatter sp5.
Du skulle måske overveje at benytte sp6 ?

/Hans