Andet multimedie
bentjuul 3670
Print tekststreng med alle installerede sk~
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-10-09 10:10

Jeg har så mange skrifttyper installeret at det er svært at overskue dem
alle når jeg for noget tekst vil skifte skrifttype via en dropdownbox.
Findes der et program, der linie for linie automatik kan udskrive et
kort tekststreng med alle de installerede skrifttyper?

Lars

Fra : Rado

Dato : 09-10-09 10:42

http://www.moonsoftware.com/fxplorer.asp

vælg Listing 1 eller Listing 2.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Rado

Dato : 09-10-09 10:54

On Fri, 09 Oct 2009 11:41:48 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>http://www.moonsoftware.com/fxplorer.asp
>
>vælg Listing 1 eller Listing 2.

Virker dog vist ikke med Vista / Win 7...