Andet multimedie
Prgram til print af mange billeder ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 15-09-09 14:16

Findes der ikke et program, hvor i man kan henvise til en mappe med
billeder, og så derfra vælge hvilke billeder der skal printes og i
hvilke størrelser, samt hvor mange på en side osv. Og evt. kan få
navnet på billedfilen med ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : emjeppesen

Dato : 15-09-09 15:04

Brian Vestergaard skrev:

> [...]
>billeder, og så derfra vælge hvilke billeder der skal printes og i
>hvilke størrelser, samt hvor mange på en side osv. Og evt. kan få

Hvilken printer?
Canon printere har som regel sendt et printprogram med, hvor der er
forskellige layoutmuligheder, "easy photoprint"

Hilsen emj

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-09-09 21:03

emjeppesen kom med følgende:

> Hvilken printer?
> Canon printere har som regel sendt et printprogram med, hvor der er
> forskellige layoutmuligheder, "easy photoprint"

Et program til flere forskellige printere

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Kurt Brixen

Dato : 18-09-09 21:29

In article <mn.952b7d996bf6698e.101873@Hvemvedjegvedikke>,
Brian Vestergaard <mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

> Et program til flere forskellige printere

Irfanview og Picasa

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-09-09 16:32

"Brian Vestergaard" skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder, og så derfra vælge hvilke billeder der skal printes og i
> hvilke størrelser, samt hvor mange på en side osv. Og evt. kan få

Som EMJ nævner, så check, hvad der følger med din printer.

Med mine Canon-printere fulgter der et lille program med, der kan gøre
det.

For nylig har jeg købt en Epson printer - der fulgte der også et program
med, der kan gøre det.

Desuden laver Arcsoft et program i samme stil - det hedder bare
"Photoprinter"

Desuden har de fleste fotoprogrammer muligheden indbygget - måske en
anelse mere besværligt end ovenstående, der er specielt til dette
formål.

Jeg kan ikke huske om Canons kan sætte billenaven på under billedet -
men det kan Epsons ihvertfald.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard