Andet multimedie
Dokument
Fra : Craner

Dato : 05-09-09 10:26

Jeg er fuldstændig på bar bund og er ved at sammensætte nogle indbydelser
som sender ud via nettet.
Jeg har sendt nogle ud som jeg gemt i et word dokument, men mine kontakter
kan ikke lukke det op. Så prøvede jeg at sende det som pdf fil. og her kan
de fleste lukke det op, men de kan ikke skrive noget i dette og returnere
det.
Det jeg har brug for er at sende nogle indbydelser ud til nogle klubber, og
så er det meningen at de skulle kunne lukke dokumentet op og returnere det
med tilmeldinger. Er det meget kompliceret eller er det nemt, når man kan
dette.
Det skal bruges til gandrup linedance.dk 10 års jubilæum.
Hvis i går ind på siden kan i se invitationen i højre side.
Hjælp mig hvis det er muligt.
Jeg beklager, hvis det er en forkert gruppe jeg henvender mig til.

vh
Poul Jacobsen

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 05-09-09 10:50

On Sat, 5 Sep 2009 11:25:33 +0200, Craner wrote:

> [...]
> de fleste lukke det op, men de kan ikke skrive noget i dette og returnere

Vil gætte på at du har brugt word 2007 til din indbydelse og du har så
gemt den som word 2007 fil (.docx) og den kan tidligere versioner af word
ikke bruge. Og de fleste brugere nok ikke har ikke word 2007, så derfor
opstår problemet. Så en løsningen kan være enten at gemme som word 2003
eller som rtf - kan dog ikke huske hvor meget formatering der kommer med
over i rtf formatet.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid.dk med stadsgaard.com
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com

Fra : Morten Lind

Dato : 05-09-09 10:55

Craner <craner@craner.dk> wrote:

> [...]
> Hjælp mig hvis det er muligt.
> Jeg beklager, hvis det er en forkert gruppe jeg henvender mig til.

Rigtig gruppe.

Er det nemmeste ikke at tilføje en formularside på den i forvejen
eksisterende hjemmeside?

Eller bruge e-mail?

Jeg har desværre ikke svaret.

M.