Andet multimedie
bentjuul 3670
PS CS4 åbne som "float all in windows"
Fra : CanonKnud

Dato : 03-09-09 04:03

Da min CS4 installation var helt ny, fandt jeg en indstilling,
hvor billeder automatisk åbnede i separate vinduer. Af en eller
anden grund er den igen begyndt at åbne flere billeder i et
vindue med faner, og det generer mig af forskellige årsager
gevaldigt.
Jeg kan sagtens arrangere vinduer som jeg ønsker, efter åbning,
men jeg vil gerne have at den opfører sig som den gamle CS3.
Kan nogen genopfriske min hukommelse og fortælle hvor denne
indstilling gemmer sig?
Venlig hilsen Knud

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-09-09 07:25

CanonKnud skrev:

> Kan nogen genopfriske min hukommelse og fortælle hvor denne
> indstilling gemmer sig?

Ctrl + K. Ctrl + F2. Fjern flueben ved 'Open Documents as Tabs'.

--
Hilsen
Madsen

Fra : CanonKnud

Dato : 03-09-09 14:10

| Ctrl + K. Ctrl + F2. Fjern flueben ved 'Open Documents as
Tabs'.

| --
| Hilsen
| Madsen

Vi har nok forskellige tastaturgenveje, men "Open documents as
tabs" bragte mig på sporet ar "Preferences/Interface", og nu gør
den som den skal.
Hos mig åbner Ctrl+shift+k for "Colorsettings".
Tak for velment hjælp.
Knud

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-09-09 14:48

CanonKnud skrev:

> Hos mig åbner Ctrl+shift+k for "Colorsettings".

Det gør den også her. Derfor skrev jeg Ctrl + K ;)

> Tak for velment hjælp.

Velbekomme :)

--
Hilsen