Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop problem
Fra : William

Dato : 01-09-09 20:19

Hej

Har følgende problem, som er ved at gøre mine hår grå!

Har downloaded en demoversion af Adobe Photoshop CS4.
Har installeret det både på min stationære, og min bærbare.
På min bærbare er der ingen problemer, men på den stationære sker der
følgende:

Prøver at åbne et billede.
Der kommer også en ramme frem, men intet synligt billede.
Men trækker jeg i rammen, kommer billedet frem. Når jeg slipper musen,
forsvinder billedet igen.

Og det er det, jeg simpelthen ikke kan forstå den gør, eller finde ud af
hvordan det skal rettes!

Begge computere kører Vista32 SP1.
Grafikkortet i den stationære - den med problemet er et Gforce 9500GT,
og har nyeste driver (190.62).

- William