Andet multimedie
bentjuul 3670
Wacom - Cintiq 12wx
Fra : Einar

Dato : 25-08-09 08:40

Hej allesammen, jeg håber at nogen her vil være istand til at hjælpe mig med
følgende problem.

Jeg har købt et tegnebræt af ovenstående mærke, og kan ikke få det til at
virke som det skal. Der kommer dog et skærmbillede på tegnebrættet, og
musemarkøren kan flyttes af pennen, men det installerede software virker
ikke som det skal. Når jeg prøver at starte programmet der fulgte med, så
sker der ingenting, det starter ikke op. Så jeg er ikke istand til at bruge
tegnebrættet ordentligt, og indstille pennens funktioner. Tegnebrættets
andre funktinoer så som zoom, scroll, display toggle og hvad der ellers er
virker heller ikke.

Jeg har været inde på wacom's hjemmeside og downloadet deres nyeste software
til brættet, men det løste heller ikke problemet.
Har også prøvet at søge på deres forum, for at se om der var en løsning på
problemet der, men kunne ikke finde nogen hjælp der.

Jeg har en PC med windows XP servicepack3
3gb ram
Intel dual core 3ghz

På forhånd tak :)