jawk awk-script fil via -f option
Fra : Thorsten Bo Hansen

Dato : 09-10-09 20:18

I GNU-awk kan man via optionen "-f" vælge en fil hvorfra
awk skal hente sine argumenter i stedet for fra skærmen,
såvel som output-filnavnet via optionen "-o".

I jawk som er programmeret for java kan jeg ikke få disse
optioner til at virke. Det virker kun fra kommandolinien
i et almindeligt DOS-vindue under Windows.
Når jeg forsøger får jeg i stedet en halv side
fejlmeddelelser.

Er der nogen der har et løsningsforslag til dette problem?

Ethvert forslag vil være velkomment.

Thorsten

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-10-09 20:31

Thorsten Bo Hansen skrev:
> [...]
> optioner til at virke. Det virker kun fra kommandolinien
> i et almindeligt DOS-vindue under Windows.
> Når jeg forsøger får jeg i stedet en halv side

Jvf http://jawk.sourceforge.net/main.php burde -o være understøttet.

Hvordan starter du det?