udbydere med IPv6
Fra : Daniel Tams

Dato : 07-10-09 04:35

Hej

Har I kendskab til nogen danske udbydere som tilbyder native IPv6 til
kunderne?

Hilsen,
Daniel

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-10-09 12:17

On Wed, 7 Oct 2009 03:35:08 -0700 (PDT), Daniel Tams
<daniel.tams@gmail.com> wrote:

> Har I kendskab til nogen danske udbydere som tilbyder native IPv6 til
> kunderne?

Privat? Nej, ikke mig bekendt.

Firma? GlobalConnect gør i hvert fald.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Richard Larsen

Dato : 08-10-09 13:38

On 2009-10-07, Daniel Tams <daniel.tams@gmail.com> wrote:
> Har I kendskab til nogen danske udbydere som tilbyder native IPv6 til
> kunderne?

Jeg ved at Telia tilbyder Native IPv6 til Erhverv, men ikke til
privat.
Jeg vil tro at TDC tilbyder det samme.

Mvh. Richard

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 09-12-09 20:13

On 08 Oct 2009 12:37:39 GMT, Richard Larsen wrote:

> Jeg ved at Telia tilbyder Native IPv6 til Erhverv, men ikke til
> privat.
> Jeg vil tro at TDC tilbyder det samme.

Nej, endnu ikke. Kun i meget begrænset forsøgs basis.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];