Næste generation Nvidia - Hvornår?
Fra : Nicolai

Dato : 06-10-09 21:04

Nogen der ved hvornår Nvidia er klar med næste generation?

Fra : Morten Wartou

Dato : 07-10-09 07:34

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der ved hvornår Nvidia er klar med næste generation?

Desværre nok først nogle måneder inde i 2010 - det kommer til at koste dem
mange penge, når folk køber HD5870 i stedet.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Nicolai

Dato : 07-10-09 09:07

> Desværre nok først nogle måneder inde i 2010 - det kommer til at koste dem
> mange penge, når folk køber HD5870 i stedet.

Tak for info - og næppe.....

Fra : Morten Wartou

Dato : 07-10-09 09:46

> Tak for info - og næppe.....

Hvorfor næppe? HD5870 er et vanvittigt stærkt kort til en forholdsvis lav
pris - jeg føler mig meget stærkt fristet, og det kan jeg let forestille mig
at mange andre også gør.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-10-09 10:33

"Morten Wartou" <morten_fjerndadetteellerdetrygerifilteret@wartou.dk> wrote
in message news:4acc555c$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hvorfor næppe? HD5870 er et vanvittigt stærkt kort til en forholdsvis lav
> pris - jeg føler mig meget stærkt fristet, og det kan jeg let forestille
> mig at mange andre også gør.

Jep, jeg går også bare og venter på at de komme på lager og jeg samtidig
vinder i lotto

Bjarne K.

Fra : Nicolai

Dato : 07-10-09 11:51

> Hvorfor næppe? HD5870 er et vanvittigt stærkt kort til en forholdsvis lav
> pris - jeg føler mig meget stærkt fristet, og det kan jeg let forestille
> mig at mange andre også gør.

Jeg tvivler ikke.

Jeg rører dog ikke andet end nvidia - på samme måde som jeg kun har intel og
ikke amd :)

Fra : KR

Dato : 16-10-09 09:45

> Jeg rører dog ikke andet end nvidia - på samme måde som jeg kun har intel
> og
> ikke amd :)

Og på den måde går du glip af megen lækker hardware.....og når det drejer
sig om AMD....også billigere

KR.

Fra : Nicolai

Dato : 16-10-09 11:11

> Og på den måde går du glip af megen lækker hardware.....og når det drejer
> sig om AMD....også billigere

Jeg mangler intet - og betaler gerne 10-20% ekstra for kvalitet.

Fra : KR

Dato : 17-10-09 09:22

> Jeg mangler intet - og betaler gerne 10-20% ekstra for kvalitet.

Og AMD er ikke kvalitet......for dig?

KR

Fra : Nicolai

Dato : 17-10-09 17:32

> Og AMD er ikke kvalitet......for dig?

Aner jeg ikke. Ved bare at Intel sparker røv :) (CPU, Chipset, Controllere
etc)

Fra : Jørgen E

Dato : 19-10-09 18:37

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=3661

Fra : Kenneth

Dato : 18-10-09 10:47

Intel vs AMD kan diskuteres fra nu og til dommedag.
Folk har deres præferancer, og længere er den vel ikke.

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : KR

Dato : 18-10-09 16:25

Du har da ret.......men måske en mærkelig præferance at have.........nemlig
at fravælge noget (AMD)som man ikke kender noget til
Så deeeee..........

KR.

Fra : Kenneth

Dato : 20-10-09 15:41

KR wrote:

> Du har da ret.......men måske en mærkelig præferance at
> have.........nemlig at fravælge noget (AMD)som man ikke kender
> noget til Så deeeee..........

Det synes jeg så ikke er så mærkeligt... at man holder sig til
det
man kender til :)

Nogle har måske nogle dårlige erfaringer med enten AMD eller
Intel,
og dette kan man så også have med i sine overvejelser ved nye
køb.

Så kan det så diskuteres, om det er fornuftigt, at vælge ny
processor
udfra tidligere erfaringer.

Med Venlig Hilsen
Kenneth Iversen

Fra : Jørgen E

Dato : 11-10-09 23:20

"Morten Wartou" <morten_fjerndadetteellerdetrygerifilteret@wartou.dk> skrev i en
meddelelse news:4acc367e$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i meddelelsen
>
> Desværre nok først nogle måneder inde i 2010 - det kommer til at koste dem mange
> penge, når folk køber HD5870 i stedet.

Nu er det jo ikke sikkert man har brug for et grafikkort i den klasse,
det har de færreste.
Jeg læste, at 5800-kortene havde et potentielt marked på 3-4 mio.
og 5700-kortene >60 mio. på verdensplan.

5700-kortene er stadig megt kraftige og til mindre penge men også
DX11, hvis det er det man går efter.