Så det sku snart vinter
Fra : scootergrisen

Dato : 01-10-09 10:27

Nu det begyndt og blive koldt derude så jeg tænkte om vi har nogen god
vinter råd til scootere ejere så vi kan forberede scooteren inden der
for alvor bliver koldt.

Der bliver helt sikkert nogen start problemer så hvis i har nogen gode
råd så kom med dem.

Fra : oz3bto

Dato : 02-10-09 16:59

"scootergrisen" <scootergrisen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

------------------------------------

rens filter og karbu.. + lidt sprit i tanken
Nyt tændrør og hætte evt ledning

Så spiller den sku hele vinteren

Kæresten har de sidte 3 år brugt samme scooter til arbejdskørsel sommer og
vinter .. Udover skift af remmen så er der ikke blevet rørt en skrue på den

Fra : scootergrisen

Dato : 09-10-09 09:01

> Så spiller den sku hele vinteren

Så har du ikke kørt på en Kymco Super 8 den spillede nok ikke de
sidste 2 vintre HAHA men delvist (muligvis) min egen skyld eller også
var det værkstedets skyld.
Jeg har haft nogle el start problemer og det er mest om vinteren.

Og gaskablet frøs fast engang så drejede jeg det så hårdt at håndtaget
flækkede.