BOSF / Borup Sø / Kimmerslev Sø
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 30-09-09 20:45

Hej !!

Er der nogen af jer, som kan give mig et link til disse emner. Jeg kan se
lidt i "Fiskemagasinet" om disse søer, men har en del spørgsmål f. eks. hvor
kan man købe fisketegn ? Må man fiske i dem uden fisketegn, hvis man er
under 14 år eller folkepensionist ???
Er BOSF en fiskeforening ?? Under hvilken organisation ??
Vil være glad for lidt oplysninger omkring disse spørgsmål
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Kim

Dato : 01-10-09 15:58

"Hans Mikkelsen" <bkfoto3@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Er BOSF en fiskeforening ?? Under hvilken organisation ??
> Vil være glad for lidt oplysninger omkring disse spørgsmål

http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/Roskilde_Amt/kimmerslev_soe/

Mvh, Kim