Hvor følger jeg udviklingen i Nordea-aktie~
Fra : Jakob Munck

Dato : 30-09-09 06:27

Jeg har arvet nogle værdipapirer, som ligger i en pulje. Det drejer sig om:

Nordea Invest Europa
Nordea Invest Stabile aktier
2 % NYK ink. jan. 11 (??).

Jeg påtænker at sælge flere af disse papirer på et tidspunkt, men for at
vide, hvornår det er gunstigt, er jeg nødt til at følge med i kursernes
udvikling. Jeg er totalt amatør på dette område.

Hvor på nettet kan jeg følge værdi-udviklingen af disse papirer, gerne med
historik 2-3 år tilbage?

v.h.
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-09 11:25

On Wed, 30 Sep 2009 07:27:21 +0200, "Jakob Munck"
<jm2_FjernDette@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>2 % NYK ink. jan. 11 (??).

>Hvor på nettet kan jeg følge værdi-udviklingen af disse papirer, gerne med

f.eks.: www.morningstar.dk

Klik på "Vis fonde" eller "Søg og vælg fonde"

--
Kim

Fra : Nicky

Dato : 30-09-09 18:07

"Jakob Munck" <jm2_FjernDette@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> udvikling. Jeg er totalt amatør på dette område.
>
> Hvor på nettet kan jeg følge værdi-udviklingen af disse papirer, gerne med

Borsen.dk-->Kursinformation--> Investeringsforeninger--> Vis alle--> Nordea
Invest Europa og Nordea Invest Stabile aktier

Nykredit kan du se nedenfor.

http://trader.borsen.dk/borsendk/site/miniweb/bondpop.page?magic=(cc%20(tsid%20123940)%20(detail%20(diagram%20(period%201M))))

Alle med historik 2-3 år tilbage i tiden...