Loppe angrebet - fortsættelsen
Fra : oz3bto

Dato : 29-09-09 18:42

Så fik vi proppet en pille i halsen af tøsen

Den lader til at virke ret hurtig da vi allerede har fundet mange døde
lopper på hende

Takker mange gange for hjælpen fra Bugsy og Tøsen

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-09-09 20:09

In news:4ac248a4$0$286$14726298@news.sunsite.dk,
oz3bto <no@in.dk> typed:
> Så fik vi proppet en pille i halsen af tøsen
>
> Den lader til at virke ret hurtig da vi allerede har fundet mange døde
> lopper på hende
>
> Takker mange gange for hjælpen fra Bugsy og Tøsen

Dejligt at det har hjulpet. De er allesammen borte inden for 24 timer, så
den pille er jo nærmest en mirakelkur.

Jeg ved ikke om Tøsen har været inden døre, for så kræver det jo også en
effektiv rengøring med efterfølgende sprøjtning med et godt loppemiddel,
ellers kan det hele være nytteløst, da det kun er de levende lopper som
pillen virker på.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 29-09-09 20:36

Tove Krieger, skrev:
> [...]
> en effektiv rengøring med efterfølgende sprøjtning med et godt
> loppemiddel, ellers kan det hele være nytteløst, da det kun er de

Kan værer jeg er ude på et sidespor
Men tror nu at det er et spørgsmål om manglende lederskab,
mine hunde har feks. aldrig haft lopper.
Og de hunde jeg læser om ellers i tråden som har haft det
er hunde som ejeren måske ikke har haft lederskabet helt
på plads med, den slags kunne jeg godt forestille mig tiltrækker utøj.
Kan self også skyldes forkert fodring, det er mit indtryk at de hunde
der i tråden har været plaget af utøj er blevet fodret med tørkost
der som bekendt er fyldt med lagermider og sikkert også andet godt.

/Jens (som slet ikke troller den)

Fra : oz3bto

Dato : 29-09-09 22:41

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der i tråden har været plaget af utøj er blevet fodret med tørkost
> der som bekendt er fyldt med lagermider og sikkert også andet godt.

Nu kom hun jo fra et sted hvor de ikke havde behandlet særligt godt .. Bla.
blev hun aldrig børstet eller pelsplejet fik det billigste foder der kunne
opdrives osv

Selv har vi aldrig haft de store problemer med lopper.. Ske at vi har lidt
om sommeren når katte og hund er meget ude ellers ikke