Prøvedyk i Aalborg/Nørresundby område
Fra : Lars

Dato : 03-09-09 15:04

Hej!

Nørresundby Sportsdykker Klub inviterer til gratis prøvedyk for alle
interesserede. Det sker med henblik på start af uddannelseholdet 2009/2010.

Prøvedykket afholdes tirsdag den 15. september 2009, kl. 19.00.

Mødested: NSK's klublokaler, Mellem Broerne 2A. Se yderligere
information på vores hjemmeside:

http://www.norresundbysportsdykkerklub.dk/?page_id=41

Kontakt gerne undertegnede for yderligere information.

m.v.h Lars
lars.veno.jakobsen (a) mail1.stofanet.dk

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 03-09-09 19:01

Lars wrote:
> [...]
> information på vores hjemmeside:
>
> http://www.norresundbysportsdykkerklub.dk/?page_id=41
>
> Kontakt gerne undertegnede for yderligere information.

Godt initiativ.

Jeg undrer mig dog en ting på jeres uddannelsesplan.

Der er kun angivet en dag med udendørsdyk.
Mangler i at angive flere dage med open water dyk, eller tager i alle 9
dyk til owd og aowd på en dag, endda før eksamen ?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, IDCS #505926, TDI Trimix

Fra : Lars

Dato : 03-09-09 21:25

Hej!

<snip>
> [...]
> Mangler i at angive flere dage med open water dyk, eller tager i alle 9
> dyk til owd og aowd på en dag, endda før eksamen ?

:)

Mjaaa, jeg kan da godt se formuleringen er lidt uklar.

AOWD dykkene laves individuelt, efter OWD, og er derfor ikke del af
kursusplanen.

Detaljerne/datoerne for udendørsdyk til OWD fastlægges hen af vejen. Og
nej, de tages ikke på en dag ... det ville ellers være smart :)

m.v.h Lars

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 03-09-09 22:13

Lars wrote:
> :)
>
> Mjaaa, jeg kan da godt se formuleringen er lidt uklar.

> AOWD dykkene laves individuelt, efter OWD, og er derfor ikke del af
> kursusplanen.

Ahh okay, så begynder det at give mening.

> Detaljerne/datoerne for udendørsdyk til OWD fastlægges hen af vejen. Og

Regnede jeg også med.

> nej, de tages ikke på en dag ... det ville ellers være smart :)

Ja for pokker, men jeg er ikke sikker på jeg havde lyst til at være
instruktøren, eller eleven for den sags skyld.

Kan godt huske fra da jeg arbejdede i Egypten, at når man havde 4-5 dyk
på en dag, var man seriøst kvæstet bagefter.

p.s. Håber i får en masse forbi til prøvedyk :) God fornøjelse.