BCD
Fra : Hà Vu Lommer

Dato : 20-08-09 03:16

Hej Ng

Jeg skal købe en BCD til en mand som dykker ca. 10 gange om året i
varmt vand. Hvilken BCD med integreret blylommer kan I anbefale/ har
erfaring med?

Jeg har kun erfaring med dyk med vingevest, og det skal det ikke være.

Hilsen
Hà Lommer

Fra : Fpless

Dato : 20-08-09 14:42

On 20 Aug., 11:15, Hà Vu Lommer <v...@sol.dk> wrote:
> [...]
> erfaring med?
>
> Jeg har kun erfaring med dyk med vingevest, og det skal det ikke være.

Det er da et godt spørgsmål; de få dyk taget i betragtning. Men de
fleste mainstream veste, Mares f.eks, er gode. Jeg har selv en Zeagle
BCD (Stilletto se http://www.zeagle.com/showproduct/37/Stiletto/), den
har det hele, den er let, men den er lidt dyr. Det praktiske med
Zeagle er udover den fantastiske finish, har nogle meget smarte
vægtlommer, der ikke kræver indsatslommer, hvilket er dødbesværligt..
Kh
Flemming

Fra : Hà Vu Lommer

Dato : 25-08-09 03:06

On 20 Aug., 22:41, Fpless <flemming.pl...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Zeagle er udover den fantastiske finish, har nogle meget smarte
> vægtlommer, der ikke kræver indsatslommer, hvilket er dødbesværligt.

Hej Flemming

Tak for info. Kan du huske prisen på din Zeagle BCD og hvem forhandler
dem i Københavnsområdet?

Hilsen
Hà Lommer

Fra : Kjær89

Dato : 25-08-09 03:14

> [...]
> erfaring med?
>
> Jeg har kun erfaring med dyk med vingevest, og det skal det ikke være.

Et andet rigtig godt valg ville være en Scubapro T-sport.
Den er kompakt, simpel og af høj kvalitet. Du kommer ikke til at købe
noget du ikke får brug for, den fylder ikke unødvendigt og så er du
sikker på at den bare bliver ved og ved og ved.
Prisen er også fornuftig, overvejede selv denne type meget - men
valgte den fra da jeg regner med en 100 - 300 dyk årligt.
http://www.scubastore.com/scuba-diving/scubapro-t-sport-plus/5733/p

Fra : ducati.nielsen@gmail~

Dato : 26-08-09 01:59

On 25 Aug., 11:05, Hà Vu Lommer <v...@sol.dk> wrote:

> Hej Flemming
>
> Tak for info. Kan du huske prisen på din Zeagle BCD og hvem forhandler
> dem i Københavnsområdet?
>
> Hilsen
> Hà Lommer

Ocean Dive har en del Zeagle rester på tilbud, så mon ikke du kan
finde en god pris der