Søger forslag til forlænget weekend
Fra : Ukendt

Dato : 04-08-09 20:02

Hej

Min kone og jeg forsøger at finde en forlænget weeekend (ons/tors-søn) i
sen-efteråret hvor vi kan få sneget en dag med dykning (varmtvandsdyk)
ind i planen.

Har kigget på Mallorca - men det ser ud til at være for koldt i
begyndelsen af november. Egypten kan vi ikke få direkte fly med mindre
vi tager en hel uge med charter (og så bliver flyvetiden for lang i
forhold til den tid vi har til rådighed).

Er der nogen der har gode råd/erfaringer at dele ud af? Gerne forslag
til andre destinationer.

Er det en umulig opgave?

Pft.

Mvh

Christian

Fra : Lehmann

Dato : 07-08-09 06:53

Du kan på atlantis rejser nøjes med købe flybilletten og ikke flyet og
hotellet. Fandt en tur/retur for 3300 i slutningen af september...

/Lehmann

Fra : jimmi1311

Dato : 10-08-09 07:23

On 4 Aug., 21:02, Christian <christiansnabelaengbergjacobsendk> wrote:
> [...]
> forhold til den tid vi har til rådighed).
>
> Er der nogen der har gode råd/erfaringer at dele ud af? Gerne forslag

Hej Christian

Skal det være fra København eller har du mulighed for at flyve fra
Hamburg??

Hvis du har mulighed for at flyve fra Hamburg er der massere af
muligheder.

MVH
Jimmi