Office 2000 problem
Fra : Thore

Dato : 25-09-09 11:43

Skal lige sige, at jeg ikke har fejlrapporten, men måske nogen kunne
hjælpe alligevel..

Office 2000 MS-Word har et lille problem:

Når man vil ændre de 4 standard-margener fra de 3 cm til f.x 2 cm kan
man godt i den 1. (øverste margin) Bruger tabulatoren for at gå til
næste, hvorefter Word har opdaget en fejl og vil lukke... Fejlrapport
sende eller ikke-sende, hvorefter der lukkes...

Har reinstalleret, afinstalleret totalt, installeret forfra... intet
hjælper.

Programmet kører eller fint nok...

Har prøvet at sende fejlrapporten, men supporten stoppede i 2004..

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 25-09-09 12:27

"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Venlig hilsen / Best regards
> Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund
> (Erstat evt .INVALID med .DK for direkte mail)

tjow - den kan jeg godt huske, men jeg brugte så musen da jeg osse opgav at
få skidtet til at du med tab.

Hop på 7eren - det er et ret fedt interface...

Fra : Thore

Dato : 25-09-09 13:38

On Fri, 25 Sep 2009 13:27:12 +0200, Benny Bomstærk <benny.bomst@e.rk>
wrote:

>tjow - den kan jeg godt huske, men jeg brugte så musen da jeg osse opgav at
>få skidtet til at du med tab.

OK, tak for info..

>Hop på 7eren - det er et ret fedt interface...

Jowjow..

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-09-09 17:34

Thore <dinotec@mail.invalid> wrote:

> Skal lige sige, at jeg ikke har fejlrapporten, men måske nogen kunne
> hjælpe alligevel..
>
> Office 2000 MS-Word har et lille problem:

Har du installeret den seneste SP?

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Thore

Dato : 28-09-09 12:19

On Fri, 25 Sep 2009 18:33:56 +0200, hlexa@hotmail.com (Axel
Hammerschmidt) wrote:

>Har du installeret den seneste SP?
>
>http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Jeg har afleveret maskinen til ejerinden igen, men vil checke ved
lejlighed.. tak for info..

Fra : Thore

Dato : 05-10-09 11:32

Hammerschmidt) wrote:

>Har du installeret den seneste SP?
>
>http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Hentede SP's forleden dag og installerede og problemet synes
løst...tak..:)