Kalunderfunktion på website
Fra : Viggo Pedersen

Dato : 17-09-09 16:21

Jeg søger et godt tip til at lave en kalenderfunktion på website.
Skal helst være med login og administration af forskellige adgangsniveauer.

Siden ligger hos one.com som vist kan håndtere både asp og php

Fra : Martin Ploug

Dato : 17-09-09 18:49

Viggo Pedersen skrev:
> Jeg søger et godt tip til at lave en kalenderfunktion på website.
> Skal helst være med login og administration af forskellige adgangsniveauer.
>
> Siden ligger hos one.com som vist kan håndtere både asp og php

Hej Viggo

Måske kan Googles kalender bruges
http://www.google.com/calendar.
Den kan integreres på din hjemmeside
http://tinyurl.com/myxgqe

Mvh.
Martin

Fra : Dennis Munding

Dato : 18-09-09 20:12

Hej Viggo!
"Viggo Pedersen" <viggo@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> adgangsniveauer.
>
> Siden ligger hos one.com som vist kan håndtere både asp og php

Hvis ikke Martins forslag er tiltrækkende eller dækker dit behov, så har jeg
en kalender liggende, som du kan se i funktion her:
http://www.cantica.dk/Korene/Boern/Boern.php

Understregning ved en dato betyder, at der er lagt en aktivitet ind.
Der følger administrationsfiler med, og det fungerer hos One.com, hvor
Cantica også har deres side liggende.

Dennis Munding
a.k.a. The Eye - Member of the PosseGrim Squad
http://pgsquad.com/
"Når du hører vinden, er du allerede død..."

Fra : Ebbe Bæk

Dato : 19-09-09 06:57

> [...]
>
> Understregning ved en dato betyder, at der er lagt en aktivitet ind.
> Der følger administrationsfiler med, og det fungerer hos One.com, hvor

Ser fint ud, Dennis. Har du et link til download?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dennis Munding

Dato : 19-09-09 07:26

Hej Ebbe!
"Ebbe Bæk" skrev:
> Ser fint ud, Dennis. Har du et link til download?

Ikke lige p.t., men det kan jeg få lavet (skal lige have gjort filerne klar
til andre end mig selv (-: ).

Jeg poster et link, når de er klar.

Fra : Dennis Munding

Dato : 28-09-09 12:25

Hej igen Ebbe!
"Dennis Munding" skrev:
> Hej Ebbe!
>
> Ikke lige p.t., men det kan jeg få lavet (skal lige have gjort filerne
> klar til andre end mig selv (-: ).
>
> Jeg poster et link, når de er klar.

Det tog lidt tid, men nu er det klar.

Du kan se den pakkede version online her:
http://skovaa-munding.dk/Online_kalender/index.php

Brugernavn: admin
Kodeord: test

Skal lige gøre opmærksom på, at du af sikkerheds hensyn IKKE kan tilføje,
redigere eller slette i online-versionen!

Du kan hente filerne her:
http://skovaa-munding.dk/Downloads/Program/Online_kalender.zip

God fornøjelse!