Rss Cache
Fra : Mariusz C

Dato : 09-09-09 02:35

Ved ikke om det er den rigtige gruppe at poste det i, men nu prøver
jeg alligevel, da det er internet relateret.

Jeg leder efter et værktøj på internettet eller et værktøj jeg kan
installere på min webserver (PHP, MySQL), hvor jeg kan putte et
eksisterende RSS feed ind, med 10 entries og det jeg får ud er et feed
med 50 entries. Dvs. et værktøj, der gemmer og omskriver et RSS feed
fra 10 til 50 entries. Findes det? Og hvordan og hvorledes?

Venlig hilsen

Mariusz

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-09-09 21:18

On Wed, 9 Sep 2009 01:35:03 -0700 (PDT), Mariusz C wrote:

> med 50 entries. Dvs. et værktøj, der gemmer og omskriver et RSS feed
> fra 10 til 50 entries. Findes det? Og hvordan og hvorledes?

Hvad mener du med "omskrive" 10 til 50? Skal de 10 deles op, så der fås 50,
og i så fald hvordan? Skal de 40 være gemt fra tidligere fra samme kilde?

En hurtig Google-søgninge gav flg., du måske kan bruge:

http://www.rss-aggregator.com/
http://www.developer.com/xml/article.php/3113931

--
What is life, except excuse for death,