skrive ind i Head/style
Fra : Henrik W

Dato : 11-09-09 18:35

På min hjemmeside vil jeg gerne have et baggrundsbillede i stylesheetet.
Billedet skal hentes i min database. Men jeg kan ikke lige greje hvordan jeg
skal skrive koden. Er der en der gider at hjælpe?

<% strSQL = "Select * From q_arrangement"
Set rs = Conn.Execute(strSQL)%>

<!--
body {
background-attachment: fixed;
background-image: url(images/websiden/bg1.jpg);
background-repeat: no-repeat;
background-position: left top;
margin: 0px;
padding: 0px;
}
-->

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-09 19:25

"Henrik W" <henrik@woer.dk> skrev
> [...]
> jeg skal skrive koden. Er der en der gider at hjælpe?
>
> <% strSQL = "Select * From q_arrangement"

<% strSQL = "Select (DitBilled) From q_arrangement"
Set rs = Conn.Execute(strSQL)%>

> [...]
> body {
> background-attachment: fixed;
> background-image: url(images/websiden/bg1.jpg);

<!--
body {
background-attachment: fixed;
background-image: url(images/websiden/<%=rs("DitBilled")%>);

Bjarne

Fra : Henrik W

Dato : 15-09-09 09:24

Tak for svaret!